COVID-19

Het coronavirus raakt iedereen, zowel zakelijk als privé. Wij hebben de dienstverlening van Integis dan ook aan de huidige omstandigheden aangepast.

Wat merkt u daarvan?

In beginsel zo weinig mogelijk. Veel van onze werkzaamheden kunnen wij op afstand uitvoeren; dit deden wij altijd al. Verder werken de medewerkers van Integis zoveel mogelijk vanuit huis. Gezien de aard van onze dienstverlening waren onze thuiswerkvoorzieningen al goed op orde, inclusief de beveiliging van onze gegevens.  Interviews houden wij bij voorkeur telefonisch (met beeld en/of luidspreker). In geval van een interview in fysieke aanwezigheid nemen thans maximaal drie personen deel, geven wij geen hand en houden minimaal anderhalve meter afstand.

Wij volgen de berichtgeving over het coronavirus van overheid en RIVM en passen onze werkwijze daarop aan. Onze kantoorlocatie leent zich uitstekend voor de ‘anderhalve meter-economie’; zo heeft iedere medewerker een separate werkplek in een eigen kamer en beschikken wij over een ruime vergaderzaal. Uiteraard zorgen wij voor een hygiënische kantooromgeving.

Onlangs verscheen van onze hand een blog in de rubriek ‘coronarecht’ van Mr. Online; u treft hier de link aan naar het artikel waarin u meer informatie aantreft over hoe het coronavirus ons werk raakt.